Wacker Neuson WL60

FRONTALINIS KRAUTUVAS
FRONTALINIS KRAUTUVAS

Wacker Neuson WL60

FRONTALINIS KRAUTUVAS

Wacker Neuson WL60

Svoris5930 kg
Keliamoji galia3674 kg
Išvertimo aukštis3686 mm
Variklio galia55,4 kW


„WACKER NEUSON WL60”

„WL60” nepralenkiamas efektyvumu kadangi sistema užtikrinanti hidraulikos dalinį veikimą važiuojant žymiai sumažina mašinos energijos sąnaudas. Vadinamasis srauto pasidalijimas leidžia vienu metu valdyti kelias darbo funkcijas, tokias kaip kėlimas, sukimas arba hidraulinio padargo valdymas. Be to, „WL60” ypač stabilus dėl optimalaus svorio paskirstymo ir turi didžiausią savo klasės kėlimo aukštį, todėl jis tampa geriausiu pasirinkimu, kai viską reikia atlikti greitai ir nekenkiant aplinkai.

Specifikacijos
Svoris 5930 kg
Maksimali keliamoji galia (su kaušu) 3674 kg
Maksimali keliamoji galia (su palečių šakėmis) 3344 kg
Maksimalus išvertimo aukštis 3686 mm
Variklio gamintojas Perkins
Variklis 4 cilindrų dyzelinis variklis aušinamas vandeniu
Variklio galia 55,4 kW
Variklio sūkiai 2200 rpm
Variklio darbinis slėgis 3400 cm³
Kuro tipas dyzelinas
Maksimalus hidraulinio siurblio našumas 150 l/min
Maksimalus darbinis slėgis 210 bar
Transmisija hidrostatinė
Kuro bako talpa 105 l
Hidraulinės alyvos talpa 95 l
Maksimalus greitis 40 km/val
Padangų dydis 405/70R18"

Ypatybės ir pranašumai
PADARŲ KEITIMAS NEIŠLIPUS IŠ KABINOS Dėl hidraulinės greito keitimo sistemos, padargus galima lengvai pakeisti neišlipus iš kabinos. Priedai keičiami naudojantis dviem rankomis, todėl netyčinis padargo atrakinimas tampa neįmanomas - saugai visada teikiama pirmenybė!
DIFERENCIALINIS UŽRAKTAS 25 % diferencialinio blokavimo funkcija užtikrina nuolatinį sukibimą net sunkiausiai pravažiuojamose vietose.
INTUITYVI DARBINĖ KONCEPCIJA Darbo rėžimus galima, išsaugoti ir atkurti tiesiog paspaudžiant mygtuką - hidraulinės alyvos srauto greitį, nepertraukiamą hidraulinių priedų įrankių funkciją ir dar daugiau.
DAUGIAKRYPTĖ ŠARNYRINĖ JUNGTIS Geriausio įmanomo stabilumo ir manevringumo garantija. Dėl šarnyrinės jungties visi keturi ratai nuolat kontaktuoja su žeme ir mašina juda maksimaliai sukibdama, nepraranda manevringumo.